Incerum perustettiin vuonna 2012, ja jälki on vakuuttavaa, kuten oheisista kuvista voi nähdä. Perustajat ovat innokkaita café racer kulttuurin kannattajia, minkä senkin ehkä saattaa aavistaa.
Incerum Toti BMW R100 kustomin kuvista näkyy huoliteltu siluetti. Pyörän alunperin 979 cm3 moottori on täysin uudelleenrakennettu Siebenrock-kitin avulla. Moottorin tilavuus on nyt 1070 cm3, kertoo Designboom.
Totin ulkonäkö on epäsymmetrinen edestä katsoen. Esimerkiksi sen polttoainetankin sivut on maalattu samoin ruskean värein, mutta eri järjestyksessä eri puolilla tankkia. Ohjaustangon päässä on peili, mutta vain vasemmalla. Ja iso keltainen "sumuvalo" ja kaatumarauta löytyvät niin ikään vain vasemmalta puolen.
Pyörän viimeistely on muutenkin erittäin mielenkiintoinen metallihilevaikutteisine moottorin, vanteiden, jne. osien pinnoitteineen ja monine monine ruskeine sävyineen. Kuvia kannattaa katsoa ajatuksella, sillä niihin on kätkettynä monia tyylikkäitä jippoja. Kultaiset ja mustat yksityiskohdat kruunaavat näkymän.
Pyörän polttoainetankin korkki on koneistettua alumiinia. Runko on alkuperäinen, mutta pieni putkentöpö muodostaa nyt takarungon, johon istuin on kiinnitetty.
Rungon takaosa toimii nyt mm. Kellermanin mikro-LED-takavilkkujen kiinnityspisteinä. Vilkut toimivat myös pyörän takavaloina. Lokasuojat puolestaan ovat tätä teosta varten valmistetut ja takalokasuoja on kiinnitetty sekin vain vasemmalta puolen pyörään.
Istuin on Airheadin traktorimallia, ruskeaa nahkaa ja alcantaraa.
BMW:n alkuperäistä ajovaloa on modifioitu. Samalla pyörään on asennettu uusi ohjaustanko ja sen korottimet sekä uudet kahvat. Mittaristossa on nyt klassinen Motocadgetin Motoscope.
Incerumin sivuille pääset tästä.