Videon perusteella ensi vuoden Honda CBR600RR:ssä on pienet siivekkeet, wingletit, parantamassa eturenkaan pitoa kovemmassa vauhdissa. Siivekkeet sijaitsevat heti HRC-logon edessä.
Hondan mukaan päivitetyssä CBR600RR:ssä on edelleenkin 599 cm3 nestejäähdytteinen kahdella nokka-akselilla varustettu rivinelonen. Moottori täyttää oletettavasti Euro5-standardin vaatimukset, sillä Japanin päästönormit kulkevat samassa tahdissa Euroopan kanssa.
Hondan mukaan 2021 CBR600RR on varustettu tuoreimmilla elektronisilla vimpaimilla, mikä tarkoittanee 6-akselista inertiamittausta ja sen myötä kaarre-ABS:ää, luistonestoa, wheelien estoa jne., kertoo Motorcycle.
Lisätietoja siis 21.8.
Honda CBR600RR:n sivustolle pääset tästä (japaninkielinen), ja oheisen videon voit katsoa myös täällä.
Teksti: Erkki Mäki
Valokuvat: Honda Motor Company