Indian Motorcycles kertoo muutosten olevan seurausta suoraan kuljettajien palautteesta. Uusi teknologia keskittyy parantamaan suorituskykyä ja mukavuutta sekä tarjoamaan enemmän kustomoitavuutta.
Valittavat ajomoodit
Kuljettajat voivat valita kolmesta ajomoodista - Tour, Standard tai Sport - suoraan ajon aikana. Ruiskukartat vaihtuvat joka valinnan yhteydessä. Ensinmainittu moodi on tarkoitettu kruisailuun, kakkonen esimerkiksi hitaampaan ajoon ja Sport taas tarjoaa reippaampaa kaasun vastetta ja aggressiivisuutta.
Taemman sylinterin deaktivointi
Kaikki Thunder Stroke 111 -moottorilla varustetut mallit on varustettu toiminnolla, joka kytkee taemman sylinterin pois päältä, jos moottorin lämpötila nousee 15 astetta korkeammaksi kuin ympäröivä lämpötila. Tavoitteena on vähemmän moottorista tulevaa kuumuutta ja parempi ajomukavuus liikennevaloissa seistessä tai liikenteen edetessä hitaasti. Sylinteri aktivoituu heti, kun kaasu avataan.
Parempi ilmanvirtaus Roadmasteriin matalammilla katteilla
Roadmasterin katteet on suunniteltu uusiksi ensi mallivuodelle ja optimoitu tuomaan enemmän ilmavirtaa kuljettajalle. Tavoitteena on parantaa kruisailumukavuutta. Ilmavirtaa voidaan säätää maksimista täyteen "sääsuojaukseen".
Paranneltu audiojärjestelmä
Indianeiden vakioäänentoistojärjestelmää on äänen laadun osalta parannettu. Ensinnäkin korkeaäänikaiuttimet on laitettu erilleen keskiäänikaiuttimista äänen tason ja selkeyden optimoimiseksi. Lisäksi järjestelmässä on dynaaminen ekvalisaattori, joka on täysin kustomoitavissa, ja asettaa äänen optimivireeseen eri nopeuksilla. Kun nopeus kasvaa, ekvalisaattori automaattisesti asettaa kunkin taajuusalueen optimaaliselle tasolle. Luvassa on sata wattia "kristallinkirkasta" äänitehoa kaikilla nopeuksilla.
Lisäksi Chief Dark Horse ja Springfield Dark Horse saivat tyylipäivityksiä erityisesti moottorin mustan värin osalta.
Springfield Dark Horsea saa nyt kahtena eri värinä: Thunder Black Smoke ja uutena White Smoke optiona.
Hinnoittelu ja saatavuus selvinnevät myöhemmin.