Kaikki näyttävät nyt olevan kiinnostuneita viemään toista pyörää hankkivat tuoreehkot motoristit myös asvalttiteiden ulkopuolelle. Toivottavasti tämä kehityssuunta löytää vastinetta nuorten kahvankääntäjien parissa ja tuo lisää harrastajia moottoripyöräilyn pariin.
Morebikesissä julkaiitujen vakoilukuvien perusteella pyörä näyttää varsin valmiilta, ja voisi kuvitella, että se julkistetaan sekä "normaalina" että offroad-kelpoisempana versiona vielä ensi vuoden puolella.
Varsinaisia teknisiä tietoja saamme odottaa, mutta perustaltaan 390 Adventure on varmasti varsin samanlainen KTM:n muiden samalla moottorilla varustettujen pyörien, RC390:n ja ja Duke 390:n kanssa.
Kuvien perusteella takahaarukka näyttää tukevammalta kuin katuversioissa, ja syy todennäköisesti löytyy siitä, että varsinkin offroad-ajossa pyörä joutuu paljon kovemmalle metsäpolkujen röykytyksen tai jos siihen on taipumusta, hyppyjen vuoksi.
Mikäli moottori on samoin viritetty 373 cm3 kuin kanssaveljissä, tehoa siitä lähtee noin 40 hevosvoimaa.
Pyörän eturengas näyttää 19-tuumaiselta, mutta voisi kuvitella, että jos samalla julkistetaan offroad-vetoisempi malli, niin sen etupyörän halkaisija on todennäköisesti 21 tuumaa ja takapyörän 18", tämän version 17" sijaan.
Pyörä on tyypillisesti KTM-sukunäköinen, mistä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Kuvat vakoillusta mallista näet mm. Morebikesin sivuilla. Jutun aloituskuvassa KTM RC 390.