Vuosimallin 2015 MV Agusta painaa 175 kg ja sen huipputeho on 210 hevosvoimaa. Tämä tekee tehopainosuhteeksi 1,2 hevosvoimaa per kilo, mikä on huikea lukema. Painolla tarkoitetaan oletettavasti kuivapainoa, mutta silti lukemat ylittävät esimerkiksi vuosimallin BMW 2015 S1000 RR:n kevyesti, sillä Bemu painaa 204 kg tankattuna, sen teho on "vain" 199 hevosvoimaa.

MV Agusta on esitellyt F4:ää italialaiselle lehdistölle, joka puolestaan on vuotanut tiedot kuvineen eteenpäin. Pyörän kuvaa voi ihailla italialaisen Motoblog.it:n sivuilla.

Kyse on nimenomaan asiakkaille - siis tavallisille sellaisille tarkoitetusta versiosta. Nykyisessä F4RR:ssä on tehoa 9 hevosvoimaa vähemmän.

2015 F4:ssa on uusi sylinterinkansi, kampiakseli ja nokka-akselit. Kiertokanget on puolestaan valmistettu titaanista. Jousitus tulee Öhlinsiltä ja pakoputkisto Termignonilta.

Vielä odottelemme tietoja siitä, onko Daimler todella ostanut sen 25 prosenttia MV Agustasta vai ei. Sekin selvinnee EICMA:ssa.