2025 GasGas TXT Racing.

2025 GasGas TXT Racing.

Kaikissa malleissa TXT Racing 125:ttä lukuunottamatta on uusi sylinterikansi. Se parantaa jäähdytystä, ja uutuutena on mahdollisuus vaihtaa sylinterikannen palotila, jolla voi saavuttaa entistä suuremman moottoritehon.

Vuoden 2025 mallien vaihteistoa on uusittu, vaihtaminen sujuu paremman ja se on lisäksi luotettavampi. Lisäksi TXT Racing -malleissa on sama kestävämpi ja helpommat vaihdot mahdollistava vaihdepoljin kuin TXT GP -mallissa.

TXT Racing -mallisto on varustettu samoilla wavy-muotoiluilla Galfer-jarrulevyillä kuin TXT GP -mallit.

TXT GP -malleissa on pyörien napoja uudelleenmuotoiltu paremman kestävyyden saavuttamiseksi ja etunavan painon keventämiseksi. Kevyemmät navat ovat yhtä kestäviä kuin aiemmin, ne on anodisoitu mustaksi ja viimeistelty kahdella laserkaiverretulla GasGas-logolla. TXT GP -mallien uudet grafiikat ovat saaneet innoituksensa GasGas Factory Racingin grafiikoista.

Kaikki kuusi pyörää tulevat saataville GasGs-jälleenmyyjille ympäri maailman toukokuun 2024 loppuun mennessä. Saatavilla on myös uusia GasGasin lisä- ja ajovarusteita.  

 

2025 GasGas TXT GP 300.

2025 GasGas TXT GP 300.

GasGas TXT GP 250/300 pähkinänkuoressa

  • - Uusi sylinterikansi parantaa jäähdytystä ja mahdollistaa palotilan vaihtamisen
  • - Uudet CNC-koneistetut navat ovat 40g kevyemmät edessä ja yhtä vahvat kuin aiemmin
  • - Uudet GasGas Factory Racing –replicagrafiikat ergonomisilla muoveilla
  • - Uudistettu 6-vaihteinen vaihteisto parantaa vaihtamisen sujuvuutta ja kestävyyttä
  • - GALFER-jarrulevyt edessä ja takana (FIM-hyväksytty)
  • - AKRAPOVIC-pakoputki lisää tehoa ja on kevyt
  • - TECH TJ3 iskunvaimennin on täysin säädettävä
  • - Säädettävä TECH-etuhaarukka, KASHIMA-pinnoitteella, joustomatka174.5 mm
  • - Kevyt teräsrunko,alumiiniset moottorin etukiinnikkeet
  • - NEKEN ohjaustanko ja RENTHAL tupit
  • - BRAKTEC hydraulinen kytkin ja jarrut
  • - CNC-koneistetut, mustaksi anodisoidut alumiiniset kolmiokappaleet
  • - MICHELIN Trial X11 renkaat edessä ja takana maksimaalisen pidon saavuttamiseksi
 

2025 GasGas TXT Racing 300.

2025 GasGas TXT Racing 300.

GasGas TXT Racing 125/250/280/300 pähkinänkuoressa

  • - Uusi sylinterikansi parantaa jäähdytystä ja mahdollistaa palotilan vaihtamisen (paitsi TXT RACING 125:ssä)
  • - Uudet GALFER-jarrulevyt edessä ja takana (FIM-hyväksytty)
  • - Uudistettu 6-vaihteinen vaihteisto parantaa vaihtamisen sujuvuutta ja kestävyyttä
  • - Ergonomiset täysin punaiset muovit päivitetyillä grafiikoilla
  • - Kevyt teräsrunko, alumiiniset moottorin etukiinnikkeet
  • - Säädettävä TECH-etuhaarukka, joustomatka 174.5 mm
  • - TECH iskunvaimennin, jonka paluuvaimennusta ja jousen esijännitystä voi säätää
  • - NEKEN ohjaustanko ja RENTHAL tupit
  • - BRAKTEC hydraulinen kytkin ja jarrut
  • - MICHELIN Trial X11 renkaat edessä ja takana maksimaalisen pidon saavuttamiseksi
  • - Jalkatappien muotoilu parantaa hallintaa vaikeissa olosuhteissa
  • - Äänenvaimentimen erittäin kestävä päätyosa
  • - Vahvat ja kevyet vanteet, joissa on CNC-koneistetut navat

 

2025 GasGas TXT Racing -mallisto.

2025 GasGas TXT Racing -mallisto.